Tájékoztató Internetbank

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Internetbank szolgáltatást az alábbi linkre kattintva érhetik el:

ibank.takarekpont.hu

A bejelentkezéshez kérjük, írja be az ügyfélszolgálattól kapott Felhasználói azonosítót és jelszót.

Amennyiben a fenti címet elmentik böngészőjük kedvencek rovatába úgy a bank internetes bankolási lehetőségét akkor is elérik, ha a Takarékszövetkezet oldala esetleg technikai okok miatt nem üzemel.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Electra Internet Bank (EIB) bejelentkező felülete 2014. március 6-tól megváltozik.

Részleteket ide kattintva olvashat

Felhívás!

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, ha tanusítvány hibával találkoznak a belépés közben, kérejük, hogy ide kattintva tájékozódjanak, illetve a melléklet leírás alapján szíveskedjenek elvégezni a szükséges beállításokat.


Deviza megbízások

Deviza szünnapok

  •   Üzemidő  
  •  

     

    Felhívás!

    Az internetes banki műveletekkel kapcsolatos, fokozott óvatosságra és elővigyázatosságra szeretnénk felhívni a figyelmét.
    Számítógépes bűnözők - Európában és most már hazánkban is - egy új módszerrel próbálják meg a banki ügyfelek számláit jogosulatlanul használni. A módszer szerint a számítógépes bűnözők a nem megfelelő védelemmel rendelkező ügyfelek számítógépe, tablet-e, PC-je vagy okostelefonja felett egy kémprogram segítségével átveszik a teljes felügyeletet, miután az ügyfél interneten bejelentkezik az internetbankjába.
    Ezt követően az adott bank logójával ellátott, adategyeztetésre hivatkozó, és az ügyfél türelmét kérő üzenetet jelenítenek meg a számítógép képernyőjén. Mialatt a felhasználó várakozik, a háttérben jogosulatlan pénzátutalásokat kezdeményeznek az ügyfél számlájának terhére. A visszaélések odafigyeléssel és az internetbanki műveletekre alkalmazott számítógépekre telepített megfelelő védelmével (jogtiszta és biztonsági szempontból folyamatosan frissített operációs rendszer, naprakész vírus és kémprogram védelmi megoldás használata, tűzfal használata, stb.) megakadályozhatóak!
    Nagyon fontosnak tartjuk emlékeztetni arra, hogy az internetbanki felületünkre történő belépése esetén kizárólag azonosítóját és jelszavát kéri a rendszer.
    Az átutalások aláírása során a korábbiaknak megfelelően egy sms értesítést kap automatikusan az Ön által megadott telefonszámra, ennek segítségével tudja hitelesíteni megbízásait.
    Felhívjuk minden internetbanki szolgáltatást használó Ügyfelünk figyelmét arra, hogy amennyiben az internetbanki szolgáltatás használata során a szokásostól eltérő működést tapasztal (pl. adategyeztetésre történő felhívás jelenik meg, amely alatt a szolgáltatást nem tudja használni; az üzenetnek furcsa, nyelvtanilag hibás és magyartalan a szerkezete, a megszokottól eltérő képernyőelem, beviteli mező jelenik meg, a szokásostól eltérő pl. ismételt SMS kommunikációra történik kísérlet az adott tranzakció hitelesítés során), azonnal szakítsa meg az internetkapcsolatot az adott weboldallal és vegye fel a kapcsolatot számlavezető hitelintézetével!
    Internetbanki műveletek előtt minden esetben győződjön meg arról, hogy valóban hitelintézete weboldalán jár-e! Ezt az adott oldal tanúsítványának ellenőrzésével teheti meg. Ha böngészője tanúsítványhibát jelez, hagyja el az oldalt, és jelezze ezt számlavezető hitelintézetének! Fontos, hogy adategyeztetésre hivatkozó üzenetet nem jelenítünk meg honlapunkon, vagy internet banki rendszerünkben. Az ilyen kérés szinte bizonyosan megtévesztésre irányuló próbálkozás. Javasoljuk továbbá, hogy minden problémás esetben ellenőrizze, illetve szakemberrel ellenőriztesse számítógépét és gondoskodjon a megfelelő vírusvédelmi eszközök alkalmazásáról!
    Kérjük, további hasznos információk érdekében olvassa el a Magyar Bakszövetség által kiadott közleményt is.
    Kérjük, a felsorolt gyanús eseteket, és eddig nem tapasztalt üzeneteket fokozott gyanakvással kezelje internet banki tranzakciói során.
     

    Termék összehasonlítás

    Lábléc - közérdekű információk

    Copyright 2024 takarekpont